heading for the city

Börjar göra mig iordning för en runda på stan med Khlode.
Förhoppningsvis finns det lite good stuff. Köpte mössa och vantar igår, på tiden? Det var så jävla kallt igår att det gjorde ont att gå ut! Näshåren frös till is Khlodes hår frostade! Haha, helt sjukt! Måste nog köpa dom där fodrade stövlarna jag såg igår, måste värma fötterna!

Igår tog jag och khlode risken att köpa hårfärg från okänt märke som var " nr.1 i .. " minns inte vad det stog, och jag kan säga att det inte händer igen! Borde hållt mig till Loréal som jag brukar.. haha, får fixa till det här.. blev lite ojämt, men utväxten försvann iaf :) får se bilder senare, tyvärr.

Nej, nu klagar min bror på mig.. han är så desperat efter dator så, ska göra det lätt för honom!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0