Goodnight folks!

Nu ska jag strax gå och lägga mig, jobbar imorgon.
Som tur är så börjar jag klockan 12 så det blir lite sovmorgon ändå :) det var ett tag sen jag jobbade känns det som, så man blir lite småseg. Men ibland måste man, skulle jättegärna vilja ut och fota imorgon eftersom jag vill testa mina nya kameratillbehör i dagsljus.. men men, får vänta tills på fredag! Förhoppningsvis får jag tag i någon som vill följa med ut och fota lite porträtt, intresserad? :)

En hemsida är på väg, som planerat.. men måste få iordning lite saker innan så det inte står helt tomt :) kommer bli super! Ser verkligen fram emot ett steg framåt, det här blir bra! .. Förresten, imorgon lägger jag upp en video på när jag pratar om mina olika filter, för att underlätta för er som inte orkar läsa, haha! Kika in imorgon!


          G
onatt på er alla, sov gott och dröm sött! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0