Gäsp!

Fan, kroppen är helt slut! 
Jag borde egentligen ligga i sängen och försöka sova. Problemet med mig är att jag inte kan somna om jag inte känner mig riktigt sömnig. Vissa behöver bara ligga i sängen i 5 min för att somna, jag måst bli RIKTIGT trött :/ vilket jag inte är än. Lägger jag mig nu, ligger jag vaken i 1 - 3 timmar och vrider 6 vänder. Inte så kul, jobbigt. Så, nu försöker jag bara trötta ut mig själv och hoppas på att jag blir sömnig.

Jobbar imorgon med, kl 7 - 11! hoppas att jag somnar i tid nu när jag ska vakna så tidigt. Hinner ut och fota efteråt också, om min kära libanes vill ta en fika så blir det hot chocolate! .. justja, skulle lägga upp videon idag men eftersom jag kom hem sent från jobbet så blev det lite pressat. no stress! Så den åker upp imorgon, believe that!

Fan, va man önska att man vann en miljard på lotto, går det? HAH! Miljontals i varje fall! Vann fakiskt 100:- på triss igår, och 75:- idag, behövdes ju bara några nollor bakom det! Anyways, nu ska jag börja varva ner!


          G
oodnight, sleep tight and don't let the bed bugs bite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0