Fy satan så jobbigt!

Kom precis hem från jobbet och är heeelt slut!
Innan jobbet fick jag för mig att ta en promenad, ville ha lite vinterbilder i solen.. men den försvann ju ganska fort bakom träden så det blev ju inge bra. Var dåligt klädd, får skylla mig själv. Har aldrig i hela mitt liv haft så ont som jag hade förut. Det sved så kallt det var, fyfan! Inte nog med att jag frös när jag var i skogen sen var det ju vägen hem också! Jag började jogga lite för att få igång blodcirkulationen och masserade låren med mina vantar. Hjälpte inte, fick lida ett tag till :( aj aj, så mycket benen svullnade upp när jag kom in. Från is till värme på några sekunder, fick benen att verklien svälla! Mina knäskålar syndes knappt! Aldrig mer, aldrig mer.. dumma mig, tänkte inte på hur kallt det var ute.. men idag var det iskallt!

Direkt efter att jag kom hem, vid 15.30 så var det att klä på sig mer kläder och dra till jobbet. Wiie! Hade ingen lust överhuvudtaget att jobba, satan så trött jag var! Jobbigt pass idag, hann knappt sitta ner! Det tar 20 - 25 min att ta sig från lokalen till området jag jobbade i idag, och när man var helt frusen och kom in i lokalen så kan jag säga att det inte var kul att få ett larm från en patient 20.50 när man slutade 21! Som tur var så stod pappa utanför med bilen, så jag och min kollega fick skjuts! Awesome!

Nu är jag hemma, hungrig som ett djur! Blir strax mat :) yummie!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0