Recap.

.. eftersom jag tappade bort min kameraladdare för ett tag sedan så har jag inte kunnat ta så mycket bilder på sistone! Men ett par har man från den senaste tiden..






          .. bowlade med Ermin, Jemila & Silvester.. vem vann första serien? (a)



          .. fullt fokus, haha!



          .. vackra bowlingskorna!



          .. gör alltid något konstigt eftersom Rima oftast vänder ansiktet.



          .. softat i parken och njutit av solen!



       .. ätit födelsedagsmiddag för Olivia med flickorna på världens bar. Hungriga Lina & Danira.



          .. gjort mina vänner blinda? Vackra flickorna Olivia & Zcat.



          .. gick hem till Lina för mys och feta snacks. Tror nog vägen dit var lika kul!
             Girls on heels = soon on wheels. 
             HAH! kom faktiskt på det själv (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0