Parkbänken

.. nej, jag är ingen uteliggare.
Idag efter mötet så mötte jag upp min underbara Rima utanför biblioteket. Det var härligt väder ute så vi tänkte bara sätta oss och chilla någonstans. Gick först till mcdonalds och åt cheeseburgare & cola. Efter det så satte vi oss på våran parkbänk, mitt i solen och hade vårat snack. Vi satt där längre än väntat, haha.. timmarna gick och vi började få huvudvärk av solen. Så efter en stund så drog vi oss hemåt. Alltid lika skönt att prata med henne, fick ut mycket av det känns de som. Träffade faktiskt vår kära mentor också, Magnus. Berättade att detta var livet efter studenten, sittandes på en parkbänk. Haha, nej men det var kul att se honom. Han sa att vi skulle komma och hälsa på i skolan någon gång och det ska vi absolut göra!
Något annat som kanske inte var lika kul var att de höll på att bygga om vid en parkering i närheten, vi hörde knappt vad vi själva tänkte och att en 12 miljoners bil ställde sig framför oss och att alla tog fram kameror och fotade. Så lugn och ro kan man inte direkt säga att vi fick. But it was good :)

Just nu sitter jag hemma hos min syster, kom precis hit. Får se vad vi hittar på, tar det lugnt och spelar lite tv-spel kanske. Imorgon åker jag till Malmö! Wihuu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0