This weekend

Hellu bloggen :)

Står i köket och tänkte göra något att äta. Vi känner oss hungriga så vi tänkte att vi skulle äta toast eller något. På tal om mat. Är så himla sugen på att lära mig laga en massa goda rätter. Det fanns en kokbok med riktigt goda asiatiska, speciellt thailändska, rätter! Kostade 70:- men det är det väll värt? Åh, blir så hungrig när jag tänker på bilderna som fanns i den, haha.. Får köpa den i veckan och börja laga!
Idag har vi inte gjort så mycket, mådde inte bra alls idag! Ingen aning varför men blev mest sängliggandes idag. Huvudvärk, yrsel osv.. Men som tur är så mår jag bättre nu :) tror jag kommer vakna upp pigg och glad imorgon. Vi har laddat ner några filmer så vi kommer kanske lägga oss ganska sent som vanligt.

Helgen har varit väldigt fun! Fyllde år i lördags :) wihu, 19 år. Men måste erkänna att jag inte brydde mig om min födelsedag alls, räknade inga dagar, inget. Antar att 19 inte är en big deal. Nästa år däremot, 20! Då ska vi fira :) Men min älskling har köpt massor fina saker till mig, kläder, smycken.. har fått parfym & pengar :) Fick parfymen av en kompis till familjen som bor strax ovanför oss, hon är riktigt snäll och har dösöta barn! :) haha, när vi var i mobilia och skulle köpa tårtorna så såg vi henne, hon hade köpt parfymen då men de visste inte jag. Sen när hon ser mig, säger hon "NAJ! Titta inte!! Gå härifrån! :D" hahaha, man bara shit springer iväg. Jätte go parfym, nya beckham! :) Senare så kom älsklingens släktingar hit, med deras sjukt söta ungar! Erminela & Edin. Lekte med dom non-stop att jag fick träningsvärk dagen efter! "Flög" med dom, bärde runt dom och lekte flygplan. Haha, så söta! Ska lägga upp en video också, så ni får se hur gulliga dom är. Nu ska vi äta något, har skrivit en bok nu.

    Godnatt






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0