Min dag..

Sitter just nu i sängen, älsklingen tittar på tv och jag sitter här vid datorn. Har inte uppdaterat alls de senaste dagarna. Man glömmer nästan bort allting här och man vill liksom inte tänka på att man måste gå hem för att blogga osv. Så därför har det inte blivit något av, men tänkte att jag ska försöka blogga såhär på kvällarna för att berätta hur min dag har varit :)

.. Idag vaknade vi vid 11 - 12 tiden, åt frukost och gjorde iordning. Sedan gick vi ner på stan ett tag, kolla om det finns något fint. Letade speciellt efter mysiga, stickade tröjor. älskar! gick in på Zara och blev ganska besviken. Antar att jag är lite sent ute för säsongen? Anyways, efter ganska många timmar på stan så kom jag hem tomhänt. Älsklingen fick med sig en het t-shirt från Zara. Finns fina t-shirts för 200:- för män om ni behöver köpa något, haha. Blev självklart Mcdonalds innan vi gick hem, tjocka som vi är.
Väl hemma så la vi oss och tittade på film, sedan fick vi besök och in rusade Elvin och Leandra som djur. Så vi var med dom ett tag tills dom var tvugna att gå hem (bor två trappor upp) Sedan dess har vi bara chillat, sett på tv och inte gjort så mycket mer.

Imorgon får vi se vad vi hittar på. Lägger upp bilder & annat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0