Ingen uppdatering på sistone..

.. i know!
har haft ganska fullt upp de senaste dagarna + att mitt mobila internet la av i någon dag. Men nu är det igång igen, fast har inte min dator med mig! Sover hos min syster inatt, gjorde jag igår med. Lovar att lägga upp bilder osv från det senaste och berätta lite mer imorgon om vad jag har gjort. Det tråkiga är att jag inte kan hitta min kamera laddare så det blev inga bilder då Busta Rhymes uppträdde :( god damn it! skulle ju bli världens minne.

Jag och min syster drog på ansiktsmasker och peeling. Var lite nyttiga för huden idag. Känns babylent nu! :) borde nig göra det åtminstone en gång i veckan framöver. Gäller bara att hitta rätt produkter!
Imorgon blir det nog att träffa Rima på stan :) fika och lite girl talk as usual. Sen får vi se vad jag gör senare, blir nog att ta det lugnt hemma. Nu ska vi nog lägga oss, är trött!


      Gonatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0