Godmorgon

Sitter nu hemma hos min pappa, kom precis hit. Mamma börjar jobba kl. 12 idag så det blev lite sovmorgon för min del :) Tänkte att jag ska göra iordning lite lunch, börjar känna mig lite hungrig. Nej, jag vill ha spicy hot! Hur länge jag varit sugen på deras mat vet jag inte. Får se om jag kan dra mig ditåt, med någon apa som vill följa med? vi får se vad flickorna gör, eller om min syster vill på. Fast vet att spicy hot inte är tillräckligt starkt för henne (!) Det blir nog bra vilket som!

Igår fixade jag till Vanessas blogg. Hon ville ha det ganska simpelt, lite ändringar me färg och stil. Blev ett missförstånd först, gjorde något helt annat än vad hon ville ha. Men det löste sig till slut :) Nu ska jag hitta på något att äta, orkar inte vänta längre! haha (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0