Godmorgon

.. till er som precis vaknat.
Själv har jag varit vaken sedan kl. 6 imorse, åkte in till stan och mamma jobbade tidigt. Funderade på om jag skulle sova nu när jag kom till pappa, men det blev inte så. Försöker få bättre vanor, inte sova så sent! Men med tanke på att jag ska på bröllop imorgon, och kommer vara där tills natten så känns det som att det inte kommer gå så bra. Kul kommer det bli förhoppningsvis :)
En annan sak jag måste ta itu med, är att fixa ny laptop! Har endast haft den i snart en månad, tills en liten grannpojke trampade sönder skärmen. Kul! Så ska få pengar till ny försäkring av hans mamma, så det ska nog gå bra. Men kommer nog inte hinna få en ny i veckan, kanske nästa.

Börjar känna av konsekvenserna av att jag inte la mig och sov när jag kom hit. Ska strax äta så bli jag väll pigg igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0