Fjortis smink?

Herregud, människorna skrämmer mig!
Har ni inte sett alla fjortisar som går runt med deras orangea ansikten, vita läppar, smutsig rouge och spindelögon? Hur kan man tycka att sånt är snyggt? Helt seriöst! Sen går dom med övertuperat hår och ser ut som att något gick snett i labbrummet. Yuck. Såg en tjej idag med ett "coolt moppegäng" och precis alla tjejer såg likadana ut. Nej, det är riktigt fult. Deras pojkvänner får säkert chock när dom ser sin fjortis utan smink. Jag själv sminkade mig inte änns i deras older, thank god.

Vill nu inte lägga ut en bild på någon speciell person men googla på "fjortis smink" så förstår ni precis vad jag menar. Well well.. nog med hur mycket jag ogillar fjortis sminkningen. Sitter just nu hemma hos min syster, vi tänkte gå ner till affären och köpa något gott till filmen vi ska se snart. Senare blir det bara att cykla hemåt och sova! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0