Vi har gäster..

Har idag stått i nästan 4 timmar för att förbereda en god mat till våra gäster som är här. En familj som bor här i närheten. Första gången jag träffar dom :) De har två små döttrar här på 5 och 9 år, så har satt på en film åt dom. Den enda tecknade jag hade! Ice Age 2, haha.. Allt annat var ju "vuxenfilmer" för dom. Men det funkar bra, dom sitter där nere och ser på den just nu. Jag är sååå mätt, maten blev väldigt lyckad! Ska snart äta glass med hallon, jordgubbar & choklaad :) hihi, yummie.

Tänkte bara att jag skulle skriva lite snabbt nu innan jag går ner. Senare måste jag börja jobba på de beställda bloggdesignerna som jag fått i veckan. Hoppas det blir bra i allafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0