Tidig morgon.

Det är hur tidigt som helst och jag är vaken. Ska in till stan med mamma som börjar jobba 06:45 idag. Pain, att behöva vakna såhär tidigt för att komma in till stan men sånt jag får leva med nu. Ont om bussar härifrån också, så det är ingen idé. Hoppas att det går att flytta in till stan nästa år för jag kommer aldrig orka med det här i längden. Får se hur det blir med den saken.

Idag ska jag träffa Lina! Evigheter sen vi sågs sist. Har ingen bestämd tid än men det blir senare. Förhoppningsvis kommer vi fota lite, men vart och hur får vi se. Annars är det inte så mycket att göra idag. Ska nu äta mina red barries cornflakes från kellogs, favourite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0