Tack Gud!

Häromdagen så kom jag att tänka på en sak. 
Efter att jag och min syster var på biblioteket så cyklade vi till Hemköp för att köpa läsk osv. I kassan så märkte jag att min plånbok var borta och hade ingen aning om vart jag kunde ha tappat den. Fick världens panik med tanke på att jag hade lösa pengar i plånboken, legitimation, alla mina kort + kreditkortet. Fatta vad det kostar att fixa nytt! Vi sprang tillbaka till cyklarna och skyndade oss till biblioteket. Frågade i receptionen om de hade sett en plånbok. Tack Gud! En tjej hade hittat det vid korsningen, nära cykelställena och lämnat in den! Hur många människor skulle lämnat in en plånbok med alla lösa pengar kvar? Helt otroligt. När jag tänker efter så är jag själv en sån person som lämnar in saker jag hittar! Har flera gånger hittat nycklar och lämnar in det direkt! Goda gärningar lönar sig verkligen! Uppskattar verkligen sånna människor, tack så mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0