Övningsköra

Nu ska jag ut med pappa och övningsköra lite innan jag åker till min syster. Längesen jag körde, men det kommer nog gå bra :) Får lite otäcka bilder i huvudet av olyckan i Malmö, får uppdatera lite bilder på det sen. Man blir arg och sårad. Tror det var 5 bilar som krockade till men 1 bil som tog skiten. Bilen kraschade och hamnade flera meter från korsningen, in på en annan väg. Varför? Idioterna stängde av trafikljusen! Det var alltid så på kvällarna, de stängde av ljusen! Korsningen är inte liten heller, fyra körfält bred. Herregud, stackars människor som satt i den bilen :/ men värst av allt var att pojken i familjen som "orsakade deras krasch" gick runt i folkmassan och nästan skröt om att det var dom! Gick och berättade för alla: "det var vi!" Det här o de här hände.. stick härifrån, en smäll borde någon gett honom. Synd var det iallafall, tror heller inte att familjen hade försäkring så det blir stora summor pengar.

Men orka tänka på det nu, jag är ju jätte duktig på att köra! (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0