Min dag..

Idag har varit en riktigt seg dag! Har inte sovit bra alls inatt + att jag inte kunde sova när jag kom in till pappa i stan. Så hela dagen idag har kännts väldigt energikrävande och har inte gjort mycket alls. Träffade Rima och henns syster idag på stan. Blev lite snack och shopping. Som Rima sa, blir piggare när jag shoppar! Yes! Så att efter det så var det jag som blev energisk helt plötsligt och kunde nästan inte sitta still i biblioteket. Bra att ha rima med sig i stan, lite allmännbildad sådär haha! "gör såhär", "gå dit", "tryck här" .. bäst!

Har så tråkigt just nu, men är inte lika trött!
Min älskling är på träning nu så får väll vänta tills han kommit hem så jag kan ha någon att praata med, haha mobbad. Just det, ska ta bild på vad jag köpte idag tänkte jag.. Lägger strax upp det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0