i miss it

Var precis ute och övningskörde lite medan vi åkte och handlade. Känns så bra nu, allt bara sitter bra. Det enda som jag måste öva på mer är vissa regler som är viktiga att kunna till teorin. Men det känns bra, det kommer gå så bra :) Annars har jag inte gjort något annat idag, igår träffade jag mina tjejer i skolan och vi passade på att hälsa på våra kära gamla lärare. När jag klev in i skolan för första gången på nästan ett halvår så fick man en sån konstig känsla. Jag saknar skolan? Vi tjejer när vi var där, vi betedde oss som om vi fortfarande gick i skolan. Skämtade framför alla, sket i allt.. fjäska fortfarande för lärarna? HAHA, nej okej.. är faktiskt ingen fjäskare är bara alltid på skämthumör. Härliga tider, kommer aldrig att glömma. Nu har vi ju gått ganka skilda vägar allihopa. Khlode är långt bort och rider på kameler i Egypten, Mell har gift sig med sitt plugg där uppe i Örebro. Rima är den enda kvar här i Norrköping som tur är! :)

Fan va tråkigt väder det har varit. Snacka om att det har dödat min vilja att fotografera utomhus den senaste veckan? Vad gör man? Det blir ju så tråkigt eftersom jag inte får chansen att använda det och lära mig använda den på bästa sätt. Hoppas det är bra väder i veckan för då blir det fotografering, ska vara beredd på solen. Inte nog med det, min baby kommer hit imorgon! Yeeeey! ♥

Pappa kom precis med tidningen och visade om en kvinna som blev mördad på sin 30-års fest. "Polisen letar spår kring dataspelet 'World of warcraft'. Han är väll orolig för min bror antar jag, haha. Han sa också: Det kommer snart börjas säljas en ny energidryck i Sverige som heter 'Cocaine' alltså kokain. " Den är tydligen inte så bra att köpa, man kan bli koffeinförgiftad. Så nu blev jag lite upplyst om det också :) So, do not drink cocaine! haha, låter passande.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0