Hos syster.

Sitter hemma hos min syster tillsammans med älsklingen. Min bror är även här också så det är en liten familjesamling här :) dom spelar Call of duty just nu som nördar. Min bror ska väll hem snart så då tar jag över hans kontroll (a) Var på stan förut idag, fick med mig ett par jeansbyxor hem. Älsklingen köpte en fin skjorta som även jag kan ha på mig, hihi.. riktigt snyggt med midjebälte till. Efter stan gick vi vidare till Yam Yam och åt kycklingkebabpizza, haha långt namn? Yummie, blev så mätt att jag inte änns orkade min halva. Sen vet jag inte riktigt vad vi ska göra, det blir nog att stanna här och ha kul ikväll, sen går vi hem till pappa och sover gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0