Hemma med älsklingen

Sitter just nu här med älsklingen och tjockar oss med.... ursäkta avbrottet men han släppte precis värsta bomben! haha freeesh! .. just ja, vi tjockar oss med chips, godis & coca cola :) ovanligt. Idag har vi inte gjort så mycket, har mest tagit det lugnt, tittat på film och haft kul :) Imorgon ska vi också bara vara hemma och softa, ta det lugnt. Får se om vi hittar på något, vi tänkte mest på att få sova ut.. vi sov inte så bra inatt :/ vaknade flera gånger.

Nu sitter vi och sliter sönder the songs of Outlandish, är så avundssjuk på att älsklingen sett dom Live! :( vill också! en av få artister jag skulle betala för att se, och han såg dom gratis! fuskit! 

    "Look into my eyes
     Tell me what you see
     You don't see a damn thing
     'cause you can't relate to me
     You're blinded by our differences
     My life makes no sense to you
     I'm the persecuted one
     You're the red, white and blue

     Each day you wake in tranquility
     No fears to cross your eyes
     Each day I wake in gratitude
     Thanking God He let me rise
     You worry about your education
     And the bills you have to pay
     I worry about my vulnerable life
     And if I'll survive another day
     Your biggest fear is getting a ticket
     As you cruise your Cadillac
     My fear is that the tank that has just left
     Will turn around and come back

     See I've known terror for quite some time
     57 years so cruel
     Terror breathes the air I breathe
     It's the checkpoint on my way to school
     Terror is the robbery of my land
     And the torture of my mother
     The imprisonment of my innocent father
     The bullet in my baby brother
     The bulldozers and the tanks
     The gases and the guns
     The bombs that fall outside my door
     All due to your funds
     You blame me for defending myself
     Against the ways of my enemies
     I'm terrorized in my own land 
     And I'm the terrorist?"


                          - amazing !


Kommentarer
Postat av: leandra

hej ermin din mamma saknar er jätte mycket.synd

2009-12-13 @ 10:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0