Hemma från mötet

Kom precis hem från mötet. Det tog inte lång tid alls, 15 min. Innan det så var jag hos tandläkaren och skulle fixa min bettskena. Känner att det har ändrats om lite så hade jätteont då jag använde den. Men nu måste jag tydligen lida en vecka med den, och se om det blir bättre. Annars skulle vi fixa en ny. Så hoppas det blir bättre nästa vecka då! Nu tänkte jag faktiskt göra lite pyttipanna, blev sugen på det när jag tänkte på Amanda som fyller år idag ♥ varför? Jo för en gång när hon var hemma hos mig så satt vi i köket, och pratade lite.. sen gick jag till rummet för att göra något, när jag kom tillbaka så sitter Amanda på min diskbänk och äter pyttipanna! Det var inte sådär fint sittandes med benen dinglandes neråt, nej nej.. hon hade benen uppe som om hon skulle diska sina fötter eller nått o hon va överallt, HAHA. Saknar den tjejen alltså, tider vi hade tsm :)

Efter maten ska vi faktiskt åka och övningsköra lite eftersom jag varit å duktig med teorin dom här dagarna! (a)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0