Goodnight, sleep tight.

Kom precis hem från syster. Iskallt ute, shit! Måste köpa en skön mössa och ett par nya varma vantar! Sitter helt varm nu eftersom jag cyklade hem och det blir ännu varmare efter man kommit in från kylan direkt in i värmen. Det var kul hos syster, ska nog dit imorgon igen eftersom jag inte har något för mig. Har möte imorgon kl. 10 hos arbetsförmedlingen :/ usch, orkar inte vakna! Hoppas det blir ett motiverande möte så att jag någon gång kan dra mig själv ut o lämna CV! Lat människa är jag! Nej, men har lovat mig själv att jag måste ta tag i det nu i veckan! Yes, will do! Nu ska min bror sova och då måste jag självklart stänga av datorn!


Good najt, sleep tajt, see you in the morning lajt (pappas sätt att säga godnatt när vi var små, haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0