Godmorgon

Vaknade för inte så längesen. Hade inga bra drömmar inatt så det gick inte så bra att somna om så fort jag vaknade :/ vill inte ha den drömmen ever again. Men nu är jag vaken, och det var bara en dröm :) Sitter just nu och äter cornflakes med mjölk till lunch (enligt klockan) men för mig är det frukost. Vet inte riktigt vad jag ska göra idag måste kopiera ut en massa CV för att jag imorgon ska kunna gå och söka jobb osv. Sa åt min bror att han skulle skriva ut dom i skolan men nej, det gjorde han inte. Han får göra det imorgon :) Får ta några idag. Har inget annat att göra idag, ska nog bara vara hemma och ta det lugnt. Får se om det finns något att hitta på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0