Creepy!

Något väldigt konstigt hände precis!
Sitte här och lyssnar på musik när jag hör några konstiga röster.. tänkte vad är det här? är det backup singers eller något inspelningsfel? hör att det är någon som pratar. Prövade med att stoppa låten för att se om det var något fel med den.. hör fortfarande fortfarande rösten! en man som pratade ett för mig okänt språk, lät som polska eller något. men hörde honom väldigt otydligt, hörde bara honom svagt även fast jag hade ljudet på max! :/ det hade heller inget med internet att göra för det stängde jag av! Personen pratade även i intervaller, alltså som om han pratade i telefonen :/ helt konstigt! försökte spela in på kameran men man hör väldigt svagt som sagt.

Aja, vi får se.. hoppas något sånt inte händer igen! ingen aning om hur det hände eller varför.
Idag tänkte jag att jag skulle ta några porträttbilder.. det var längesedan jag tog nya bilder på mig själv faktiskt. Så idag ska jag se till att fixa några! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0