Christmas spirit.

Sitter just nu hos pappa, är ensam hemma. Min bror är och tränar och min pappa följde med, så för mig blir det att ta hand om maten. Är riktigt hungrig nu, har inte varit hungrig på hela dagen! :/ min mage har inte mått bra på flera dagar så det är inte så kul! Ikväll blir det väll inte annat än att vara bänkad vid tv:n kl 19:00 med god mat och hoppas på att Barcelona kickes some ass. Älsklingen ska se matchen hos sin kusin, men då slipper väll jag att bli rädd av hans skrik om något i matchen går fel? Haha :)

Sov hos Jemila inatt, Ermins syster för er som inte vet. Det blev Mc Donalds, feta magar, TV och gossip. Haha, såg en film på TV som hette Gossip också, typiskt våran smak. Ermin ville hela tiden byta kanal men sånt vill vi inte missa. Skulle med dom till deras kusiner förut men eftersom jag har lite problem och har ont så var det nog bäst att stanna hemma ikväll. Min syster kanske kommer hit! wihuu, var på Rusta med pappa idag och köpte lite nytt julpynt. Ville ha en ny gran också men nej, det blev för mkt. Så, hoppas min syster kommer hit så kan vi göra det som vi älskade att göra förr, klä julgranen! :D

Sitter och stirrar på maten i ugnen, ge mig!


j a g   ä l s k a r   j u l e n  -  s å   m å n g a   m i n n e n!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0