the bush, the bush, the bush is on fire!

.. we don't need nuthin but the weed and a lighteeer.

Neej busken brinner inte! haha, det är bara vi som grillar :) ååh, älskar grillad kyckling med ris och thai sweet chili sauce! Går alltid att få ner, även om man inte är hungrig! Även om det kommit några regnskurar lite då och då så hann vi ändå sätta oss i solen och grilla lite. Det har vi gjort ganska ofta senaste tiden.. but how can you say no?

Ikväll blev det inget med att åka in till stan och träffa söta tjejerna, khlode och melissa. Eftersom jag nu bor en bra bit ifrån stan så är det inte lätt att komma in. Speciellt inte när mamma är ledig och ingen ska in till stan. Det får bli att träffa dom någon annan dag snart! Längesen vi sågs faktiskt =/
Nu vet jag inte vad jag ska göra, funderar på att gå och sätta mig i bastun och bara relaxa en stund? Hmm.. we'll see.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0