Städat och klart!

Nu är allting städat och klart! Rent och fint blev det. Kännt mig som en riktig hemmafru idag, har städat, diskat, tvättat, gjort lite mat.. u name it. Men det är så det ska vara, ordning och reda! right? :) Har länge funderat på en sak, att när jag flyttar in med älsklingen så måste jag ha en stooor garderob! Måste! Just nu har jag en garderob, två byråer och två lådor under sängen. Med bara kläder! Det värsta är att jag inte änns använder allt =/ det brukar ju vara så. Men man vet aldrig om dem kommer till nytta senare?! :)

Snart blir det att äta goood mat som igår. Tvingade mamma att göra det idag igen för det var så gott (a) haha. Sen så blir det att göra klart lite plugg, kommer gå bra :) det känns lugnt nu. Inget stress längre :) hur skönt som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0