Pimp my lawn mower

Idag blev det att åka på gräsklippare för första gången i mitt liv! haha, riktigt kul faktiskt! Man kände sig ju såå himla flashig på den där, med öronskydd som hade musik i och allt. Britney Spears låtar! Så körde runt medans jag sjöng. Oh baby baby.. hit me baby one more tiiiime! En riktig gangster alltså (a) haha. Nästa gång gräset ska klippas så ska jag lätt göra det. Även fast jag är pollenallergiker så gick det bra att klippa gräset, är annars väldigt känslig mot nyklippt gräs. Kändes lite kul för att det var fest i huset brevid vårat så det lät riktigt mycket från gräsklipparen! HAAH, i don't give a fuuuck, let me handle miine! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0