it's killing me

Idag slog det mig. Jag kännde att min kropp kunde kollapsa vilken sekund som helst. Skolan, ständigt pluggande 24/7, sitta uppe om nätterna med en bok och en massa papper i handen, ingen sömn, knappt någon mat. Man kan leva så ett tag, men till slut så slår det en. Hade en brännande känsla i huvudet, för att min hjärna hade överansträngt mig. Mina ögon var sprängröda för jag inte fått någon riktig sömn ända sedan måndag förra veckan. Magen gjorde ont för att jag inte hade ätit ordentligt, stressat och varit orolig.

Imorgon och på fredag är vi lediga, och det känns bara som en lättnad för mig just nu!
Jag kan äntligen sova ut, få energi till att göra dom få moment jag har kvar att plugga på, och må bra igen! Ända sedan måndag förra veckan har jag plågat mig själv med läxor och prov, vill ni veta hur mycket jag haft?
Saker som skulle varit klart nu på endast en och ½ vecka!


     - Religion, redovisning.
     - Naturkunskap, prov.
     - Histora, prov.
     - Svenska, debattinlägg.
       argumenterande tal
       nyhetsinlägg
       informerande tal
     - Svenska komplettering.
       Låt den rätte komma in.
       Varats olidliga lätthet, nyckelord.
       Medeltiden
       Thérèse Raquín - naturalism loggar
     - Prov i makeup, teori + praktik.
     - Psykologi, fördjupningsarbete
     - Läxförhör i naturkunskap
     - Filosofi, prov.

Jag förstår inte huuuuur jag överlevt allt detta? Hur? Är inte klar än heller, har några småsaker kvar! Men det värsta är absolut över, är så himla glad och lättad just nu! Jag lovar, ville nästan fira alltså haha :) nej, men det är så när man ska ta studenten, allting man missat och allt annat måste bli klart! Det har nästan dödat mig känns det som men det är ett måste! Eftersom jag ska läsa vidare på högskola/universitet så är det ännu viktigare.
Hoppas ni inte haft det lika stressigt som jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0