Det är snart över

.. Yes! Skolan är snart över. Efter onsdag nästa vecka är det inget mer plugg! Sista provet skrivs på onsdag och det känns hur skönt som helst! Nej, jag kommer nog inte sakna skolan så som det känns nu iaf. Men tror det kommer ta ett tag att vänja sig vid att inte gå till skolan. Under vissa lov har jag kännt att jag längtat tillbaka till skolan. Då man varit riktigt uttråkad vill man ta fram en bok och börja läsa. Ja, konstigt nog men så är det.

Idag har jag inte gjort något alls. Har pluggat lite, latat mig som vanligt. Hade tänkt att göra klart några saker idag vad gäller plugg och annat. Så jag hoppas jag blir klar med det :) har tid på mig så det är luugnt.  Tråkigt det känns nu, har inga pengar på mobilen så kan inte ringa min älskling när jag vill :/ får ta och ladda på snart. Vi får se vad som händer imorgon, om jag kan få skjuts in till pappa.. annars blir det att stanna kvar här ute och göra ingenting! tråkigt tråkigt..

(tänkte ladda upp bilder men eftersom internet irriterar mig nu så har jag inget tålamod för det!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0