Dålig updatering

Yes, i know. 
Har inte uppdaterat på ett bra tag nu och bloggandet verkar gå sämre än någonsin. Den senaste veckan har jag inte mått bra alls, har mest legat hemma och tagit det lugnt. I tisdags morgon blev det allvarligt och jag fick läggas in på akuten för undersökning eftersom jag inte direkt vet vad som är felet med mig. Så jag blev kvar där i några timmar, gjorde massor med undersökningar på olika avdelningar och det var väldigt jobbigt och tröttsamt att vara där. Resultatet av undersökningar är inte heller klara, utan jag fick en tid igen nu denna vecka så jag hoppas att dom kommer hitta felet då. Hoppas att det inte är något allvarligt.



Något annat att se fram emot denna vecka är att min älskling ska komma hit! Läängtar verkligen, hihi. Vi kommer ha lika kul som alltid, fast bättre nu när skolan inte stressar mig! :) vi ska i helgen åka till vingåker och shoppa lite! Bäst att jag hittar något, måste hitta mig massor av sommarkläder! Kommer bli nicee :)
Nu ska jag ringa min älskling, sen sova sött!


ETT STOOOORT GRATTIS! Till kära Melissa & Jimmie som fyller år idag :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0