Studenten närmar sig.

Nu äntligen börjar man känna av studenten. Igår var det mösspåtagning och vi alla samlades i aulan och sjöng studentsången. Det känns så skönt nu att det är över men samtidigt så är man så van vid att gå till skolan så man kommer ju sakna det! Betygen är man ju lite besviken över, men det ordnar sig! :) har planerat ut allt.

Idag har jag bara varit i skolan ett tag, vi såg en film och sen inte så mycket mer. Gick sedan hem till min syster och var där ett tag. Efter det mötte jag upp min älskling i stan. Vi gick runt lite snabbt och kollade, sen tjockade vi oss på Mc Donalds. Träffade söta annahita som länge varit spårlöst försvunnen :) så det blev lite kul. Efter det gick vi hem igen. Vi tänkte gå på bio och se Terminator men det blev inte av eftersom mitt kontokort inte fungerade :( så det får bli i helgen eller något :)
Nu sitter jag och tittar på 2 ½ men, bästa! haha, ska sitta och kolla på tv nu tills jag somnar! :)
Just det, imorgon lägger jag upp bilder från kolmården. Vi var där i måndags för lite kuligheter på jimmies födelsedag :) ganska söta bilder faktiskt.

Gonatt alla söta läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0