SJUK

Hatar att vara sjuk, det är såå jobbigt.. Speciellt på mig! Är förkyld och har feber. Ögonen rinner, näsan rinner, halsen kliar, nyser hela tiden, hostar hela tiden, är varm hela tiden.. ååh! Snälla, låt mig bli bättre tills imorgon, kan knappt gå utanför dörren utan att bli överkänslig!

Ska in till pappa tidigt imorgon eftersom jag åker med mamma in. Förhoppningsvis får jag träffa min älskling imorgon :) han har varit i Linköping i 2 dagar nu så behöver honom nära mig så jag kan bli friiiisk! :) ..och smitta honom istället (a) haha, nej då! kommer inte smitta.

Idag har jag gjort absolut ingenting, tog en liten promenad med mamma och hunden. Men det var ju också jobbigt eftersom jag gick runt och nös hela tiden! well well, som sagt.. hoppas jag blir bättre till imorgon! Nu ska jag lägga mig i sängen och se på film som jag gjort hela dagen.. haha, finns inte så mycket mer att göra :) vi hörs imorgon!


           Goonatt alla söta !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0