Malmö!

Imorgon så kommer jag och älsklingen åka till Malmö! Kommer vara där i någon vecka och det kommer bli dökul! Malmö är härligaste staden! Bästa är att jag så småning om kommer att flytta ner dit :) när allt ordnat sig i livet, med plugg och jobb. Det kommer bra! :) Malmö har mycket att erbjuda så det kommer bli bäst! Nu sitter familjen i köket och spelar spel, jag och älsklingen sitter här vid datorn och tv:n..

Det blir att softa resten av kvällen, imorgon sätter vi oss på tåget till Malmö! :)
Bye bye <3


Kommentarer
Postat av: emeliecarin

Svar: Tack så hemskt mycket! Vet inte riktigt hur jag ska svara på din fråga... jag bara målar på helt enkelt. Använder adobe illustrator :)

2009-06-21 @ 00:59:03
URL: http://emeliecarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0