Katastrof!

Hela dagen idag har varit helt katastrofal, allvarligt.
Idag, kl. 08:00, började De Geer marschera upp mot stadium arena för gymnasieslaget. Först och främst, så tycker jag att det här var så himla dåligt. Blir riktigt irriterad för att skolan inte informerat oss elever om att det fanns audition för dom som ville vara med och spela matchen. Jag skulle lätt söka om jag visste om det. Men så dålig som vår skola är på att ge information så är det sånt man får ta. De borde också haft flera grenar så alla kunde få ha varit med och åtminstone göra något. Jag menar, 10 pers ska representera De Geer? Nej. Det kunde varit så mycket bättre!
Vi marscherade upp mot stadium arena med musikklassen längst fram som trummade och annat. Spänningen var på topp. Alla 4 skolor fick sin egna läktare och alla skrek och hejade. Matcherna började bra, kungsgård var inge vidare tekniska så dom var först ut med att förlora.

Domaren, alltså dooomaren.. om jag skrek mest på något så var det dom! SÖG BALLE. helt seriöst. Skulle dom haft lite bättre domare, som reagera utan att publiken måste säga till, då skulle det blivit bra. Men nej nej, det tog 100 år för domaren att reagera och agera. SÄMST. Domaren sög verkligen så vår skola blev näst att åka ut. Vi hade några kämpare verklligen, klockrena. Andra lag verkade fuska, spec. ebersteinska laget! finns inget värre än dom. Barnsliga. Omogna. Dåliga förlorare. Fuskare. Tror ni inte att dom vann ändå eller? HAH, visar bara på hur fuckad domaren var. Alla skolor hatar eber. Haga, Kungsgård & De Geer sjöng tillsammans - "alla vi som hatar eber klappar nu!"
Vi har inget emot varandra, men vi hatar eber för dom är så omogna och fula. Yes, they are :)

Iaf, inte nog med det.. påvägen hem blev jag mest irriterad! OH, orkar inte änns ta upp det nu, drar det i "stödord" - packad buss, snorungar, högljudda, bankar på fönstren och tränger sig, fuckad busschaufför, hot, polis. allt under en timme på bussen som vi aldrig fick gå ur. Irriterad till max idag, vill bara smälla till vissa personer och bara skrika!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0