För jag har tagit studenten!

..fyfan vad jag är bra!
Efter att ha levt en stor del av mitt liv med lärare, prov och plugg så har jag äntligen klarat det! Jag har tagit studenten och jag är så glad över att jag faktiskt kommit så långt! Dock så kanske det blir så att jag pluggar vidare men jag tänkte först läsa upp några betyg på komvux och sedan läsa vidare. Har ett tag på mig för att noga tänka på vad jag vill göra i framtiden, det är nu det gäller.
Kommer självklart sakna skolan! Jag har lärt mig så mycket under alla dessa år. Vänskap, Kunskap. Det har varit de bästa åren i mitt liv! Visst var det jobbigt med allt plugg, att vakna på morgon och känna stress och press. Men nu efter allt är över så inser jag att det var värt allt!
Det blev många tårar då jag mötte upp familj och släktingar efter utspringet och också min sötaste älskling! Det blev blommor, gosedjur och allt möjligt runt halsen! Blev svårt att gå ju. Åh, bästa tiderna.








  (bild tagen ifrån Amandas blogg)


 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Men heeeeeej :D självklart, jag tar två från dig då! :D

2009-06-17 @ 01:04:32
URL: http://cherrydollcrush.blogg.se/
Postat av: emma

tack så mycket :D

massa härliga studenbilder du hade med :D

2009-06-17 @ 10:54:15
URL: http://delicious89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0