06:50 på morgon

Här sitter jag nu hos min pappa kl. 06:50. Åkte nyss in med mamma som började jobba kl 7. Vanligtvis så borde jag vara halvdöd nu men är faktiskt pigg konstigt nog. Det blir så när jag är sjuk, behöver inte mycket sömn antar jag.. Igår la jag mig ca 01:30 och vaknade av mig själv 08:30, gick upp och tittade på film. Men jag börjar bli bättre känner jag, känner mig mycket bättre jämfört med igår! Så jag kanske blir trött om ett tag men vi får se :) Känner mig faktiskt ganska hungrig nu. Inte konstigt eftersom jag ätit 2 tallrikar mat på två dagar.. tappar matlusten när jag är sjuk!

Nu ska jag göra något och äta och dricka lite mummsig hostmedicin så att jag inte hostar upp mina inälvor (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0