Två sömnlösa

Nu kan varken jag eller älsklingen sova. Vi kände oss trötta ett tag förut men nu är vi båda pigga och ingen av oss kan sova. Vi sitter och kollar lite på tv, LA ink, och hoppas att vi snart blir trötta och kan sova. Gillar LA ink, får mig att bli sugen på att göra en tatuering själv. Det är bara det att det är så svårt att komma på exakt vad man ska göra. En tatuering sitter ju livet ut och det sista man vill är att ångra sig. Så det bästa är ju att göra något som symboliserar något betydelsefullt i ditt liv. Right? Då kan man ju inte ångra sig? Men vi får se hur det blir, kanske blir någon liten tatuering snart.. när man har råd :) Det ända som är lite tråkigt är att ta andras tatueringar. Vet jätte många som har gjort kenzas hjärta på foten. Visst, det var ju inte kenza som kom på hela den idén men ni förstår. Man vill ha sitt eget helt enkelt, one of a kind :) aja.. nog om tatuering. Ska fortsätta se på LA ink nu och förhoppningsvis sova efteråt!


          Goodnight, sleep tight.



Kommentarer
Postat av: Linda

gillar la ink, men föredrar nog miami ink ändå. Ja man blir grymt sugen att tatuera sig när man ser det. Jag har kommit på vad jag vill göra, och vet var, nu gäller det bara att samla mod också :P



jajamen, visst har jag bloglovin! :)

2009-07-22 @ 08:39:32
URL: http://lillyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0