let the sunshine through

Godmorgon! Vaknade vid 11 men låg halvdöd i sängen ett tag tills jag orkade ta mig upp. Älsklingen vaknade tidigare så det var svårt att somna om när han var vaken. Idag hade vi planerat att åka till stranden och sola men eftersom det inte är tillräckligt varmt så får vi vänta lite och se hur det blir. Vi sitter och kollar på smhis hemsida. Dom menar att det skulle regna den här tiden men det är fel. Vi kollade också vädret i sydöstra Spanien, OH ta mig dit! 37 grader på vissa ställen, med soool sool sol! Hoppas det blir semester nästa år! Det var så längesen jag var utomlands! Var en liten flicka då. Men hoppas man kan spara pengar så att man kan få sin semester.. i wish!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0