just doing nothing

Heellu :)

Just nu sitter jag bara vid datorn medan älsklingen ligger och sover. Han är trött eftersom han vaknade 9 imorse då han inte kunde sova alls. Jag som låg i sängen till kl 1 ska inte säga något. Har sovit gott de senaste dagarna :) Idag vet jag faktiskt inte vad vi ska hitta på, hoppas SMHI har fel om att det ska bli regn senare så vi kan gå ut eller något. Hmm, saknar min familj :/ haha, det blev inte bättre av att utomhusbion är igång hemma i Norrköping! Vill dit och se några bra filmer! Vi får se hur det blir, kommer hem om 2 veckor :) nu ska jag se om det finns någon film att titta på så kan jag och älsklingen tjocka oss lite som vanligt.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0