huvudvärk

Inte bra alls! Känner mig jätteseg och stel i kroppen. Känner på mig att jag kommer sova gott inatt, hoppas iaf. Har nog huvudvärk för jag inte sovit gott inatt. Förut blev jag och älsklingen sugna på något gott. Så 20 min innan Coop stängde så bestämde vi oss för att skynda oss dit och köpa något. Köpte lite som vi kunde äta till frukost imorgon, lite godis och chips, glass (a) yummie! Så det suget är borta nu i allafall. Vi ska nog se på film nu tills vi somnar och hoppas på en skön dag imorgon, med sol! Enligt SMHI ska det inte bli regn, men vi får se.. dom har ju inte alltid rätt! :) Oh, nu ett av mina favoritprogram! 2½ män! BYE!


Kommentarer
Postat av: Linda

2 1/2 män är ett riktigt favoritprogram! missar det altid tyvär..



hehe, okej. ja scrubs är på första plats, men 2 1/2 män ligger nog på andra då. gillar humorn i både programmen!

2009-07-21 @ 23:56:13
URL: http://lillyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0