Harry Potter

Det blev inget inlägg igår, vi kom hem senare än väntat. Filmen slutade strax innan tolv och vi gick hem också. Skönt faktiskt :) Så, hur var filmen då? Riktigt bra! Man skrattade faktiskt en hel del, det var en massa personliga scener. Det kanske inte hände lika mycket som man trodde, men som jag sa till älsklingen: allt kan inte hända på en gång, det är flera filmer kvar och det kommer hända mycket. I den här filmen fick man reda på många chockerande saker, och resultatet av dem kommer i nästa film antar jag. Tror nog att jag ska läsa böckerna, eftersom jag inte har något att göra ändå. Men filmen var faktiskt bra, och jag kan slå vad om att alla fans kommer tycka likadant. Det kanske var lite höga förväntningar på filmen men vad ska man göra? Längtar bara tills nästa :) Hoppas bara att jag nästa gång hamnar i en biosalong med hyffsade människor. Ingen som säger: "Jag får stånd av den här filmen", eller några som skrattar när någon dör. Fuck! Så irriterande! Nej, nu började jag tänka på det också :/ haha. Hatar verkligen folk som stör och skickar sms under filmen. Tänk er också att personen satt brevid oss! Riktigt störande. Han var en liten fjolla :) Ibland önskar man bara att man hade makten att säga: "Om du inte skärper dig så åker du ut härifrån! " HAHA, så kul det skulle vara.. Kunna kasta ut dom man ville. Yeah yeah.. Nog om det, filmen var iaf jättebra även om man blev störd ibland! :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vad jobbigt med folk som stör på bion. Nu är väl jag kanske en sån själv, eller ja, jag gillar att sitta och småsnacka emd den bredvid, OM filmen. små kommentarer bara. Men sms:a? nä, det är ju onödigt, de har ju betalat för att se filmen liksom.

Jag undrar om jag ens har sett den femte filmen..

Tröttnade lite där..

2009-07-24 @ 16:07:42
URL: http://lillyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0