fortfarande i Malmö

Här är jag! Forfarande i Malmö, hemma hos älsklingen vid ett störande tangentbord. Mellanrums-tangenten går knappt att trycka ner =/ men men, nu har det gått två veckor sen jag skrev sist! Inte bra alls. Men deras internet har drop-in så det kommer och går när det vill. Ibland när det fungerar så är det inte jag som sitter vid datorn så har inte orkat kämpa så mycket för det. Nu har hans familj åkt iväg på semester till Serbien så nu blir det ganska tomt ett tag. Ikväll ska jag och älsklingen gå på bio och se Transformers, ska bli nice! :) Kommer skriva mera senare, lägga in lite bilder som jag tagit. Inte så många då min kamera är sönder och batteriet flyger iväg hela tiden. Men några har jag i allafall :) Ska självklart skärpa mig med bloggen! Letar just nu efter en bärbar dator som jag kan använda! Blir ju hur smidigt som helst då! Nu ska jag hoppa in i dushen för vi ska ner till stan och hämta biljetterna kl 5 :) skriver efter vi är hemma från bion! ♥






( Zlatans hus, haha. Tog bilden då vi körde hem från stranden )




( Ingen av mina bilder får användas utan min tillåtelse! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0