en sömnlös natt

Idag känner jag mig hur seg som helst, sov inte alls bra inatt! Vi gick och la oss strax efter 12 tiden och jag somnade strax innan 3. Vad gjorde jag i 3 timmar, om jag inte sov? Låg och rullade runt hela tiden, hade kameran brevid mig också så jag fotade runt medan älsklingen sov, haha.. fotade till och med honom flera gånger. Blixten råkade till slut väcka honom (a) tråkigt som fan var det i allafall, riktigt störande när man inte kan somna. Hela kroppen var trött och allt, men ögonen ville bara vara öppna. Men idag så har jag bara sovit i nästan 6 timmar så jag hoppas jag blir trött till ikväll och kan sova gott!

VI gick till mobilia nyss där jag köpte mina Reebok skor :) var tvungen att köpa dom eftersom att jag har hälproblem och skorna var riktigt sköna och mjuka. Vi gick också in på ICA och köpte lite mat. Ska göra grillad kyckling med ris och sötsur thai sås! mmmmhm! Börjar snart dregla så hungrig som jag är!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0