Yes!

Äntligen kan jag sitta vid min dator igen!
Sitter inte med mitt internet dock, får mitt imorgon av mamma. Men det känns skönt att jag har min egna söta dator nu. Nu blir det enklare att blogga vart jag än är :) Sitter hemma hos Siki & Jemila, färgade precis hennes hår så vi hoppas det blir bra :) Ibland glömmer jag bort att jag har färgat mitt hår, så ibland när jag ser mig i spegeln så blir jag lite chockad haha. Är inte van vid svart, aldrig haft svart. Hela mitt liv har jag haft brunt, mörk och lite ljusare.. inget mer. Men det är fint så snart vänjer jag mig :) det bästa är att svart glänser mycket! Så det blir extra fint. Det förvånar väll inte att vi ska sova här inatt igen, men vi har roligare här :) Får se om vi laddar ner några bra filmer så vi kan se det sen.

Försöker fixa iordning mina program på datorn så jag kan lägga in bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0