Merry Christmas!

Idag vaknade vi upp, åt frukost och åkte till Söderköping för att få en liten morgonpromenad. Tog med mig kameran så det blev några foton också! När vi kom hem så tittade vi lite på disney klassikerna på tv och efter det så började vi göra iordning maten. Blev helt sjukt gott och jag åt så jag nästan sprängdes. Satt och tittade på tv precis, ett program om säkert en av de skönaste gamla tanterna någonsin! Hon lärde många (3 personer) att somna! "blunda hela tiden, tänk inte på något annat. Du vaknar lika pigg som om du sovit" haha, så söt var hon! Anyways, nu ska vi titta lite mer på TV. Fick jättefina presenter, tacksam! Tycker egentligen att jag är i den åldern jag inte behöver julklappar.. så jag uppskattar verkligen allt. Presentkort på körskola, pengar & parfymer. Blir inte bättre :) God jul












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0