Läskig filmkväll.

Sitter hemma hos Jemila och vi ska snart se på film. Ermin är ute med sin kusin så han kommer snart. Vi har laddat ner lite filmer för ikväll, lite skräckfilmer hihi. Kommer säkert bajsa på mig, vi ska se "Paranormal Avtivity". Om ni undrar varför jag tror att jag kommer bajsa på mig så räcker det med att ni ser på trailern till filmen! Längtar tills vi ser den men ändå inte, haha.

Ska sova över här inatt, sov här igår också :) men det är kul. Vi kommer vara uppe sent, hihi :) Uppdaterar mer senare med bilder om vi tar några!



- "Cristal ta bild på den här. Vänta ska ta upp din blogg också.. så, ta kort nu!"



Kommentarer
Postat av: sawir

sv: åh tack!!!

2009-12-04 @ 17:06:27
URL: http://sawir.blogg.se/
Postat av: Zcat

den där skulle sitta fint i min mage just nu. Såhär dags :D yum yum!

2009-12-18 @ 02:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0