Kundservice

Satt precis i kö i 30 min på telefonen när jag skulle ringa kundservice! Eftersom de skickat sms till mitt mobila internet om att jag förbrukat mina 5 GB/månaden.. Eftersom jag knappt använt mitt internet denna månad, så undrade jag vart allt försvann. Tydligen hade jag inte slösat mer än 1 GB så det var något tekniskt fel. Nu funkar allt som det ska, äntligen! Jobbigt när det ska hända, alltid då när man har så tråkigt och vill in på internet så händer det. Iaf, sitter just nu i köket och ska snart diska så att man kan laga mat åt min hungriga mage!






           .. Taget från balkongen


Kommentarer
Postat av: Ivana

ahh Cörri har faktiskt funderat på det :p skulle sälja bra! haha

2009-12-23 @ 13:42:54
URL: http://vuletic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0