Hemma hos Jemila.. igen :)

Sitter fortfarande hemma hos Jemila. Vi är ensamma hemma i lugn och ro. Vi tittade nyss på en film, men den var inte så bra så vi stängde av den. Igår, fegade vi ur och såg aldrig på den där läskiga filmen "Paranormal activity". Ermin har sett den förut och han sa att den är riktigt läskig, så då kan jag tänka mig att den är läskig! Vi får se om vi vågar se den senare. Men eftersom vi är ensamma nu så är det inte så bra.

Innan idag så fotograferade vi lite. Jemila fixade sig och sånt, sen fotade vi :) nu är det bara att redigera bilderna lite fint så ska jag ladda upp några! Annars finns det inte så mycket att göra. Kanske uppdaterar senare igen :) Just det, min dator är lagad och klar! Så jag kommer kunna uppdatera mer! :)


Kommentarer
Postat av: leandra

hej cristal jag saknar dig som sagt och jemila också inget kul utan er nästan.PS visa deta åt jemila också. puss o kram.

2009-12-13 @ 10:44:05
URL: http://ith5y

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0