Försäkringskassan

Hemma hos pappa just nu, vi har varit lite överallt idag. Vaknade skapligt tidigt för att åka ner till arbetsförmedlingen för att få hjälp med lite papper, fick mer uppgifter, åkte hem, åkte tillbaka och lämnade in! Jobbigt med papper som ska till försäkringskassan. Men nu är det gjort och väntar på att mina pengar ska komma :) hihi. Efter det så handlade vi lite, övningskörde och besökte auktionsverket för att pappa skulle kolla upp några saker med dom. Nu sitter jag bara här och tänkte snart göra något att äta. Skippade  frukost så nu är magen hungrig!


Kommentarer
Postat av: leandra

minns du mig cristal saknar dig min hamster med men han är lite arg för att du kallade honom maraton löpare. du är bäst saknar dig som fan rätt ut sagt!!!

2009-12-13 @ 10:39:25
URL: http://t75e9

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0